מועדון לקוחות הצטרפו וקבלו הטבות,
מבצעים ועדכונים למייל
מועדון לקוחות

נמצאו: 0 וילות בפוריה עילית

וילות בפוריה עילית

היישוב הקהילתי פוריה עילית נמצא באזור הצפון וליד העיר טבריה. הוא שייך מבחינה מוניציפאלית למועצה האזורית עמק הירדן, אך המאפיינים שלו יוצאי דופן ומיוחדים. למזלם של אורחים ותיירים מהאזור, את רוב התכונות של פוריה עילית ניתן לזהות גם במהלך חופשה או נופש. הדבר היחיד שצריך לדאוג לו בהקשר הזה הוא פתרונות לינה מתאימים ובשביל זה יש בפוריה עילית המון וילות מפוארות.
וילות בפוריה עילית מצליחות להכניס לתוכן את האווירה המיוחדת של היישוב בלי להתפשר על תנאים, אבזור, עיצוב וריהוט. מי שנכנס לווילות מקבל רושם ראשוני יוצא מגדר הרגיל ויש גם מקומות עם תצפית לעבר רכס ההרים הסמוך. במקביל, ניתן לשכור וילות עם מקום חניה פרטי ואישי ובחלקן יש בריכה, הוט טאב, ג'קוזי ופינוקים מפתיעים אחרים.
הסוד התיירותי של פוריה עילית בא לידי ביטוי במחירים הנוחים של הווילות היוקרתיות. במושב פוריה עילית מוכיחים שלא חייבים לחרוג מתוך מסגרת התקציב כדי לישון בווילות גדולות, בעיקר אם מגיעים עם קבוצה של חברים או בני משפחה וילדים. חוץ מזה, המון וילות באזור של פוריה עילית ממוקמות בדיסקרטיות כדי להציע גם לזוגות תנאים מושלמים לחופשה רומנטית.


מסיבות ואירועים בפוריה עילית
ביישוב פוריה עילית גאים לארח המון סוגים של אירועים ומסיבות. מצד אחד של המתרס יש למשל אירועים פרטיים כגון חתונה, בר מצווה ובת מצווה שאותם אנשים בוחרים להפיק פוריה עילית בגלל תנאי האקלים והנגישות הגבוהה לצירי תחבורה מרכזיים. מן העבר השני מתקיימים אירועים עסקיים ובהם הרמת כוסית לחגים, גיוס כספים עם משקיעים וכמובן ימי כיף לעובדים.
מלבד האמור לעיל, תושבי פוריה עילית מקפידים לתחזק את הווילות ולהכין אותן לביקור של התיירים. זה הופך כל וילה בפוריה עילית למוקד משיכה עבור תיירים ולפתרון לינה אולטימטיבי.


למה להזמין וילות בפוריה עילית באתר וילה קלאס?
אתר וילה קלאס מציג בפניכם מגוון רחב של וילות. משתלם להזמין וילה דרך האתר כדי ליהנות מכוח הקנייה שלנו, מה גם שאפשר להתעדכן בכל רגע נתון בזמינות של מקומות האירוח השווים