מועדון לקוחות הצטרפו וקבלו הטבות,
מבצעים ועדכונים למייל
מועדון לקוחות

נמצאו: 4 וילות בפקיעין החדשה

וילות בפקיעין החדשה

פקיעין החדשה הוא מושב באזור הצפון שבו חיים כמה מאות אנשים. בתחילה הוקם היישוב כמושב עובדים שיתופי והוא נקרא על שם היישוב פקיעין שנמצא בקרבתו, אך עם הזמן החלו תושבי פקיעין החדשה להתנסות באירוח כפרי ותעסוקה בענפי התעשייה באזור. כתוצאה מכך יש כיום בפקיעין החדשה המון וילות שמיועדות להשכרה ובהן ניתן להשתמש לטובת לינה, חופשה, נופש, הפקת אירועים או צילומים.
וילות בפקיעין החדשה מייצגות היטב את האווירה של אזור הגליל המערבי. המושב שייך למועצה האזורית מעלה יוסף כמו מושבים אחרים בסביבתו, אך האופי שלו שונה לגמרי והוא מציע בעיקר שקט ושלווה. המשמעות מבחינת שוכרי וילות היא חופשה בלתי נשכחת בפקיעין החדשה וחיבור אמיתי ליתרונות של הגליל והצפון.
חוץ מזה, משתלם יותר לשכור וילה בפקיעין החדשה לטובת חופשה משפחתית מאשר להגיע עם הילדים לבתי מלון. מלבד העובדה שאין באזור הגליל הרבה בתי מלון מפוארים, רובם גובים מחירים יקרים עבור משפחות עם ילדים. בהקשר הזה, הווילה היא אלטרנטיבה מצוינת שאותה כדאי לנצל לכל אורך השנה ובעיקר בעונות התיירות העמוסות של החורף או לחילופין החופש הגדול.


השכרת וילות להפקות ואירועים
כמובן שאי אפשר לדבר על היתרונות של אירוח כפרי בפקיעין החדשה בלי להזכיר את הווילות שמוכרות להפקות ואירועים. בעלי אירועים פרטיים משתמשים בווילות לחתונות, בר מצווה ובריתות ויש כאלה שגם עורכים בהן מסיבות ימי הולדת, מסיבות רווקים ורווקות ועוד. מן העבר השני, המון לקוחות עסקיים מזמינים את העובדים והשותפים שלהם לווילות וכך משאירים עליהם רושם ראשוני בלתי נשכח.
במקביל, וילה במושב אקזוטי כמו פקיעין החדשה מתאימה מאוד לצילומים והפקות מתחום הבידור. כבר היום יש הפקות טלוויזיה, קולנוע ופרסום שנערכות בגליל המערבי וחלקן עוברות בפקיעין החדשה כדי להעביר את האווירה שלה דרך המסך הקטן או הגדול.


למה להזמין וילות בפקיעין החדשה באתר וילה קלאס?
אתר וילה קלאס גאה לקדם את האירוח הכפרי בפקיעין החדשה. אנו מאפשרים לכם להזמין וילות מפוארות בלחיצת כפתור ומעמידים לרשותכם ממשק משתמש נוח, מאובטח ונגיש מכל מכשיר.