מועדון לקוחות הצטרפו וקבלו הטבות,
מבצעים ועדכונים למייל
מועדון לקוחות

המומלצים שלנו

נמצאו: 64 וילות למסיבת רווקים

וילות למסיבת רווקים

וילות למסיבת רווקים

מסיבת רווקים היא אירוע של פעם בחיים שבו גברים בגילאים שונים מקבלים הזדמנות לבלות עם החברים הקרובים שלהם. אחד התנאים החשובים להפקה מוצלחת של מסיבת רווקים הוא לבחור היטב את המקום. בהקשר הזה, יש רק מקום אחד שנותן מענה מקיף לדרישות של רווקים ואותו כדאי לשים בראש סדר העדיפויות.

וילה מציעה לרווקים תנאים מושלמים למסיבה בלתי נשכחת. בניגוד לחדר בבית מלון שמוגבל מבחינת כמות המוזמנים והאורחים, אפשר לשכור וילות גדולות ולהזמין אליהן את כל החברים הקרובים והרחוקים.  כמו כן, וילות למסיבת רווקים מאובזרות ברמה גבוהה והן מגיעות עם ריהוט מלא. האבזור והריהוט הופכים את הווילה למקום שנעים לשהות בה ובעזרתם ניתן לבלות עם החברים עד השעות הקטנות של הלילה. בין היתר, אפשר לבחור מלכתחילה וילה עם בר ויש מקומות שזמינים להשכרה יחד עם שולחנות פוקר, קונסולות משחק, עמדת ברביקיו, האט טאב וכן הלאה.

וילות למסיבות

גם מבחינה כלכלית יש יתרונות מובהקים לאפשרות של השכרת וילה למסיבת רווקים לעומת האלטרנטיבות. בחלוקה הוגנת של התשלום על הווילה בין המשתתפים ניתן למצוא בתים מפוארים, מרוהטים, מאובזרים ומעוצבים עם בריכה פרטית ואולי גם ג'קוזי. אפשרות אחרת היא להשוות בין סוגים שונים של וילות לפי מיקום גיאוגרפי ולדאוג שלכל המוזמנים יהיה קל ונוח להגיע.

החיסכון בהוצאות עשוי לבוא לידי ביטוי בפערים של עשרות אחוזים בין וילות לבין השכרת חדר בבית מלון. חוץ מזה, אי אפשר להשוות בין וילות גדולות ומפנקות לבין חדרים קטנים של בתי מלון ישנים: רק בתוך וילות נופש יכולים גברים מבוגרים וצעירים לבלות אחד עם השני בלי דאגות ולהפיק ערך מוסף מהמסיבה.