מועדון לקוחות הצטרפו וקבלו הטבות,
מבצעים ועדכונים למייל
מועדון לקוחות

נמצאו: 1 וילות בשדות מיכה

וילות בשדות מיכה

המושב שדות מיכה נמצא במרחק של 5 ק"מ דרומית-מערבית לבית שמש ולכן שייך למועצה אזורית מטה יהודה. עם זאת, הוא מהווה חלק ממחוז ירושלים ומזוהה עם עיר הבירה. המיקום הזה של שדות מיכה מושך אליו המון עניין מצד תיירים שמגיעים מחו"ל ולא רוצים לישון בתוך ירושלים, כמו גם מצד ישראלים שמעוניינים לטייל במחוז בלי לחרוג מהתקציב.
הפתרון הכי טוב לטיול באזור של מחוז ירושלים בכלל והמושב שדות מיכה צריך להיות השכרת וילות. כיום יש במושב שדות מיכה המון סוגים של וילות ורובן מתאימות גם לאירועים פרטיים כמו חתונות, בר מצווה, ברית מילה וכן הלאה.
לשם השוואה, וילות גדולות יותר יתאימו לאירועים עסקיים כמו ימי גיבוש וימי כיף לעובדים ויש וילות שבנויות מלכתחילה על מנת להציע תנאים אידיאליים עבור הפקות בתחום הבידור ובהן צילומי סדרות, סרטים ותכניות טלוויזיה.


מה יש בווילות שאין בבית מלון?
המושב שדות מיכה קטן יחסית ויש בו רק מספר מצומצם של משפחות. כתוצאה מזה גם אין בתי מלון במושב שדות מיכה ולאחרונה הוחלפו כל הצימרים המסורתיים בווילות מפוארות. השאלה המעניינת היא לפיכך מדוע עדיף לישון באחת הווילות שמפוזרות ברחבי מושב שדות מיכה ולא בבתי המלון של ירושלים.
ראשית, וילות בשדות מיכה מעניקות חוויה אותנטית יותר מאשר בתי המלון. מי שמגיע למושב שדות מיכה כדי לטייל באזור ורוצה לספוג את האווירה יכול לעשות זאת רק באמצעות וילות. אלו כידוע בתי מגורים שנבנו במטרה לארח משפחות, זוגות צעירים ותיירים מכל רחבי העולם והאווירה בהם שונה לגמרי מזו שמאפיינת את בתי המלון.
שנית, וילה בשדות מיכה עולה פחות מאשר סוויטה של בית מלון. פערי המחירים עשויים להגיע לעשרות אחוזים והם משמעותיים עבור מי שמתכנן חופשה עם ילדים, קבוצת חברים או קולגות.


למה להזמין וילות בשדות מיכה באתר וילה קלאס?
אתר וילה קלאס יוכיח לכם את היתרונות של הזמנת וילות לעומת בתי מלון. אנו מאפשרים לכם להזמין את הווילות מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט ומתחייבים לחוויה נעימה ומאובטחת.